Rozvážíme objednávky po celé ČR. Objednávky nad 1500Kč DNES rozvážíme ZDARMA. 🎁 DNES získáte k Vaší objednávce navíc DÁREK ZDARMA!

BLESKOVÉ VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Objednávky doručujeme v otevřených krabicích, což umožňuje kontrolu obsahu objednávky přímo při převzetí. Při přebírání Vaší objednávky si s řidičem na místě překontrolujte její obsah podle faktury nebo paragonu. Zboží Vám bude předáno oproti Vašemu podpisu na dokladu, který řidič obratem vrátí zpět na firmu pro potvrzení o úspěšném předání zásilky.

BLESKOVÁ REKLAMACE PŘI PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY

V případě, že je něco v nepořádku nebo něco chybí, uveďte prosím ihned nesrovnalosti na fakturu nebo kartu řidiče, kterou poveze obratem řidič zpět na firmu. Pokud máte možnost, na místě vyfoťte (například mobilním telefonem) obsah přebírané zásilky tak, aby byl vidět její kompletní obsah nebo případně viditelné poškození zboží. V den převzetí nás prosím zároveň kontaktujte na náš e-mail info@heymarket.cz a přiložte fotodokumentaci a vyplněný FORMULÁŘ PRO REKLAMACI do e-mailu jako přílohu. Na pozdější reklamace obsahu objednávky nebude brán zřetel.

Vadné (nesprávné nebo poškozené) zboží vraťte řidiči pro zpětné doručení na adresu firmy HEYMARKET.CZ - Člen skupiny ČERNOHLÁVEK GROUP s.r.o., Církvice 57, 285 33 Církvice u Kutné Hory. Po doručení zboží zpět na firmu bude postupováno dle Obchodních podmínek - čl.7.

POSTUP PRO REKLAMACI V PŘÍPADĚ VADNÉHO PLNĚNÍ se řídí Obchodními podmínkami - čl.7.